جهان رنگ عوض کرده و پنجره ها باز شده اند.لباس ها تغییر کرده اند 

و نام ها و آرزوها .

پس چرا هر بار قرار است که از مادر بگوییم، باز از قورمه سبزی و دمپختک و سازگاری و رنج و بغض میگوییم؟. 

 

مادرهای خیلی از ما، همین سناریو را قبول کردند و تمام شدند اما چرا باید این را بهترین سناریو دانست و مادرانی که به لاک ناخن  و بوتاکس فکر نمی کردند و از بام تا شام به فکر زاد و توش خانه بودند و هی قربان صدقه ی دردانه ها می رفتند را بهترین بدانیم؟

مادرانی که خیلی زود به سرزمین مادربزرگی سفر می کردند و این بار غرق در سرویس دهی به نوه و عروس و داماد می شدند و دچار دست و پا درد و دم کرده ی گل گاو زبان

 

می شود سناریوهای بهتری نوشت.

باورهای مشترک تازه تری خلق کرد.

مادر امروز یا شاغل است یا سهمی در امور بیرون از خانه دارد.درس خوانده است.از آنچه در دنیا می گذرد با خبرتر است.به خودش می رسد و بجای شنبلیله و پیاز داغ بوی عطر می دهد.

ماتیک می زند و بوتاکس می کند.گاهی به هر دلیل سرپرست خانوار است.‌

 

مادر امروز را می شود طور دیگری دوست داشت.

برای جلو رفتن باید باور مشترک و قصه ی تازه تری خلق کرد.


طراحی گرافیک | نمونه کارهای طراحی گرافیک | خدمات طراحی گرافیک ها ,کرده ,  ,ی ,اند ,مادر ,کردند و ,طراحی گرافیک ,جهان رنگ ,عوض کرده ,گرافیک |منبع

لوگو چیست؟

چگونه یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنیم؟

ویژگی های یک طراحی لوگو خوب

گرافیک محیطی چیست?

قیمت طراحی لوگو

نوع لوگوها در سال 2018

طراحی لوگو شرکتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید آنلاین پوستر سه بعدی پايه هفتم حسابى خرید وب مانی خبرنامه فیلم و سریال ایرانی و خارجی مرکز خرید شوت زباله در تهران فایوایران الان بخر تحویل بگیر خرید انلاین قطعات لودر ولوو معرفی دفاتر خدمات ثبتی مطمئن انجام بهترین آنژیوگرافی در تهران