لوگوها یک جنبه مهم در بازاریابی کسب و کار هستند. لوگو همانطور که نماینده ی گرافیکی شرکت است، یک نام تجاری را به یک برند تبدیل می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین دلیل، لوگویی که خوب طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی هر شرکت است.

هدف

آرم های شرکت ها به عنوان “نشان” یک شرکت در نظر گرفته می شوند: نمایشگر گرافیکی هویت منحصر به فرد این شرکت است و از طریق رنگ ها و فونت ها و تصاویر آنها اطلاعات ضروری در مورد یک شرکت را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند با نام تجاری اصلی، شرکت را شناسایی کنند. لوگوها یک راه کوتاه برای اشاره به شرکت در تبلیغات و روش های بازاریابی هستند؛ همچنین آنها یک نقطه ی هدف برای فونت های مختلف، رنگ ها و انتخاب های طراحی در انواع بازاریابی کسب و کار ارائه می دهند.

اصول طراحی

آرم های خوب باید برای مشتریان بالقوه منحصر به فرد و قابل درک باشد. گرچه انتخاب های بسیار زیادی برای رنگ، عناصر بصری و تایپوگرافی وجود دارد، به طور کلی یک لوگو باید درباره برخی اطلاعات در مورد شرکت کمکی ارائه دهد یا به طریقی طراحی شود که در مورد این شرکت یا صنعتش معنای خاصی داشته باشد. به عنوان مثال، شرکت های پیشرفته و شرکت های فن آوری، تمایل به داشتن آرم های زاویه ای برای انتقال سرعت دارند، در حالی که شرکت های خدمات گرا آرم های گرد را برای ارائه خدمات و اعتماد به مشتریان متمرکز کرده اند.

هویت نام تجاری

لوگوها جزء مهم بصری هویت کلی برند شرکت هستند. لوگو در لوازم التحریر، وب سایت ها، کارت های کسب و کار و تبلیغاتی ظاهر می شود. به همین دلیل، آرم درست طراحی شده به خوبی می تواند در موفقیت کسب و کار کمک کند، در حالی که یک لوگو معمولی می تواند به ناامیدی و غیرفعال کردن مشتریان بالقوه منجر شود. با این حال، لوگو باید با سایر جنبه های بصری شرکت هماهنگ باشد. به همین دلیل یک لوگو واحد پایه ای از یک نام تجاری بزرگتر است که شامل فونت های شرکت، رنگ ها و دستورالعمل های طراحی است.

بازگشت سرمایه

همانطور که درباره مشتریان دائم می دانید، علاقه و اعتماد به یک برند خاص، موجب می شود که مشتریان برای روبه رو شدن دوباره با یک لوگو (کسب و کار) با احتمال بیشتری پاسخ مثبت بدهند. که این موضوع خود به طور بالقوه منجر به افزایش فروش یا اعتبار برند در بازار هدف خواهد شد. علاوه بر این، یک لوگو به خوبی طراحی شده مستم درجه ای از حرفه ای بودن و شایستگی است که می تواند به هدایت مشتریان جدید بالقوه در انتخاب کسب و کار شما، به جای رقیب با هر آرم یا الگوی متعارف کمک کند.

اشتباهات رایج

کسب و کارهای کوچک معمولا لوگوهایشان را با سرعت و کیفیت کم طراحی میکنند، به اندازه و موقعیت و محیط آن به اندازه ی کافی توجه نمیکنند. لوگویی که طراحی میکنند، با متریالی که آن را به تصویر میکشد در تضاد است و هماهنگی ندارد. برای کسب کار خود سعی کنید از ساخت انواع مختلف آرم برای اهاف خاص مثل(سربرگ و کارت ویزیت و… ) یا داشتن آرم های مشابه برای اهداف چاپی و انلاین اجتناب کنید. سعی شود برای همه ی مقاصد از یک لوگو استفاده شود.


طراحی گرافیک | نمونه کارهای طراحی گرافیک | خدمات طراحی گرافیک شرکت ,های ,طراحی ,یک ,کار ,مشتریان ,و کار ,کسب و ,ها و ,رنگ ها ,در موردمنبع

لوگو چیست؟

چگونه یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنیم؟

ویژگی های یک طراحی لوگو خوب

گرافیک محیطی چیست?

قیمت طراحی لوگو

نوع لوگوها در سال 2018

طراحی لوگو شرکتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز هر چی بخوای هست قاب موبایل شیائومی اخبار ژنراتور و موتور برق فروشگاه اینترنتی و تخصصی مبل رویا تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ارزان سرا پوستر دیواری عصر برتر .::V ! R U S::. CartoonLand Wiki